آلما

Wednesday, February 27, 2008

بازی

سارا منو به بازی کتاب نصفه دعوت کرده. درست نمی دونم قوانین این بازی چیه. ولی تا اون جا که سر در آوردم باید اسم کتابهای نصفه ای که تو کتابخونمون داریم رو بنویسیم. اصولا این بازی من رو یک لحظه به خودم آورد که واای چه قدر کار نصفه.عجله کنیم از مسابقه عقبیم.
کتابها:
خاطرات خانه اموات : داستایوفسکی
ما مردم، آنچه که بر مردم آمریکا گذشت : لئو هوبرمن
داستان: رابرت مک کی
مبانی نقد ادبی: ویلفرید گرین
نشانه شناسی فرزان سجودی

اینها کتابهایی بودند که همیشه دلم می خواسته تمامشان کنم. من متاسفانه 5 نفر را نمی شناسم که به بازی دعوت کنم. شاید هم بشناسم ولی آنقدر از هم خبر نداریم که بعید می دانم سری به وبلاگم بزنند.
Mazdakam
Mehrdud
و سیزدهمین من را دعوت می کنم. باشد که اجابت شود.

2 Comments:

  • At 9:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام دوستم چطوری دلم برات تنگ شده وقت کردی یه سری به ما بزن.

     
  • At 12:30 PM, Blogger Hamed said…

    سلام

    من کتاب نصفه هام از تموم شده ها فک کنم بیشتره.

     

Post a Comment

<< Home