آلما

Thursday, June 22, 2006

درد

آدمهایی هستند که همیشه از مشکلاتی می نالند که هیچ وقت نمی فهمی تا کجای قضیه راست است.خودشان هم نمی دانند.
روشنفکرها معمولا خیلی افسرده اند و مدام هم این مساله را عنوان می کنند . احتمالا به ارتباطی غریب بین عمق و میل به خودکشی پی برده اند.
خانم های خانه دار معمولا اعصابشان خیلی خرد است. در جواب هر چه بچه از آنها بخواهد اعصاب ندارند.
و پیرزنها یک درد خوبی پیدا می کنند. می تواند پادرد باشد.
جنتلمن ها جوان هم شاید دردی نداشته با شند ولی اصلا وقت ندارند و برای دیدار آنها باید از مدتها قبل وقت بگیری!
من هم یادم می آید راهنمایی که بودم معده ام همیشه درد می کرد. چند روزی مدرسه نرفتم. خودم هم بد باور کرده بودم . وقتی معلوم شد فقط ورم معده است و زخم نیست تعجب هم کردم.

3 Comments:

  • At 11:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    دردی که همه را به نق زدن وادار می کنه درد تنهایه! هیچ دردی گزنده تر از تنهایی نیست و وقتی به اطراف نگاه می کنی می بینی همه تنهاهستند. جالب اینکه همه هم به تنهایمان چسبیدیم. شاید همین هم بهتر باشه وگرنه چراآن را تر نمی کنیم!!ه

     
  • At 1:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    دیدم بحث انسان های خوشتیپه مزاحم شدم.اشکال نداره که؟

     
  • At 11:41 PM, Blogger آلما said…

    خواهش می کنم . مراحمی شما. ولی بیشتر بحث غر زدن بود دقت کنی!

     

Post a Comment

<< Home