آلما

Tuesday, March 21, 2006

اینرسی

دقت کردی که آدم گاهی اوقات یک حالت مات بهش دست می ده. یادم می یاد خیلی سال پیش یک دختر بهم گفت که نیکی کریمی سیصدهزار تا خواستگار داره و من قبول کردم. من قبول کردم. و بعد تازه به این نتیجه رسیدم که برای بر آورده شدن این مطلب باید سه بار استادیوم آزادی پر شود و همه با هم بپرسند : با من عروسی می کنی؟
یا دیروز رفته بودیم برای مامانم یک دامن بخریم یارو گفت دامنه ترکه. و قبول کردیم . بعد سر این بحث شد که یک تکهء دامنه زده داره و به ما تخفیف بدهد یارو گفت که مشکلی ندارد و زنگ می زند تولیدی و پس می فرستد دامن را. من تازه الآن فهمیده ام. به این فکر می کنم که همه فعالیتهایم هم هممین طور است. مخصوصا در روابطم خیلی این طوریم. نمی توانم با یکی زود صمیمی شوم یا از یکی زود بکنم همه چیز باید برایم طول بکشد

8 Comments:

  • At 12:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    :)))))) parchash tork boodeh shayad !

     
  • At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    akh che khoob mishe age yek kami ham intori benevisi. ye zare toolani tar ham-rah ba mesal ke adame khengi mesle man shir fahm beshe. albate oon tak jomlehat ham kheili jalaban vali injoori neveshtehat tanavo peyda mikoneh. manam intooriam inersi daram baraye hamin to hamechiz takhire faz daram.

     
  • At 5:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    in khoobe? razi hasti? man ke fekr nemikonam inhalat khoob bashe!

     
  • At 2:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    eidet mobarak

     
  • At 11:36 PM, Blogger آلما said…

    eyde shoma ham mobarak:)

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    in alma yani chi?

     
  • At 11:14 PM, Blogger آلما said…

    yani sib

     
  • At 8:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    in sib yani chi?

     

Post a Comment

<< Home