آلما

Friday, October 07, 2005

لااله الا الله

-لااله الا الله
-لااله الا الله
-لااله الا الله
- فرید ولم کن من خواهرتم. ا ا ا ولم کن
- یک لیوان آب بردار. پزشکی قانونی خیلی گرمه. باز بهشت زهرا بهتره . درخت داره.
- آبجی پول داری دستی ده تومن بهم قرض بدی؟
- من به این فکر می کنم که اخ شمع ریخت رو دستم. من به این فکر می کنم که چرا ما حق زندگی داریم اون نداشت. فرق من با اون چیه؟
- اون خودش زندگیشو این طوری ساخته بود.
-اون مریض بود. دست خودش نبود که. قرصاشو که می خورد خوب بود.
- اا فریدمو بدم کس دیگه نگه داره؟ پسر خودمه خودم می خوام نگهش دارم.
- بریم سر قبر مامان یه فاتحه هم برای اون بفرستیم.
- بیا مامان فریدتو این همه دوست داشتی اومد پیشت. راضی شدی حالا؟ راضی شدی؟ خدااا
- فرید باورش نمی شه وحید مرده. می گه اون خودشو زده به موش مردگی که پول ارثیهء باباشو از دستش در بیاره. یکی به این حالی بکنه. آبرومونو برد همش تو تشییع جنازه داره فحش می ده
- فرید جان ببین. سربازیت هم که تموم شده. اگه ترک کنی خودم برات می رم خواستگاری
- دعای حضرت ابوالقاسمو بخون که داماد نشدن.
- نه بابا معتاد نبود که خیلی وقت بود ترک کرده بود.
- بیا آبجی برات کیف پول آوردم
- دم در خونه ابولی خلاف نوشته قاتل فراری : ابولی
- از بغل یه دختره داشتم رد می شدم خودشو کشید کنار.هه گفتم نترس خانوم برق ندارم
- فرید چه جوری اومدی خونهء ما بهت می گم؟
- کلیدو قبلا برداشته بودم وقتی نیستید بیام دزد نیاد.
- زنگ بزنید صد و ده
- آبجی پول داری دستی دو تومن بهم بدی ماه دیگه برم سر کار برات میارم. مردونه می گم
-رقیه خانوم اگه شما و باباش راضی باشین فریدو بدین ما بزرگ کنیم.
- لااقل اگه ایرادی نداره بذارین مدرسه خوب بفرستیمش.
- الفاتحه مع الصلوات
-My name is Farid
- آبجی نمی دونی چه قدر شبها دلم می گیره. اونایی که همسنمن الآن همشون بچه دارن
- صبحا که بلند می شم عین بادکنک پف می کنم.
-تو سال انقلاب مامان مرد سال بعدش بابا مرد . خواب دیدم چند هفته دیگه هم من می میرم .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home