آلما

Wednesday, April 06, 2005

وبلاگ

وبلاگ نوشتن هم از آن کارهاست. می چسبد. خرجی نمی کنی. دردسر چاپ هم ندارد . کلی هم مخاطب داری. خیلی بهش فکر کردم. اشتباه من در این بود که می خواستم بین وبلاگ نوشتن و نوشتن برای خودم یکی را انتخاب کنم.خوب هر کدام جذابیتهای خودش را دارد. گاهی وقتی می نویسم خیلی دلم می خواهد یک نفر آنها را بخواند ولی خوب گاهی هم چیزهایی می نویسم که حتی خودم هم از دوباره خواندنشان شرم می کنم. آنها را دوباره می روم همان تو می نویسم. اگر هم دیدم چیزهایی که در اینجا می نویسم تبدیل به یک مشت خودنمایی مسخره شده و از شخصیت خودم فاصله گرفته، خیالی نیست خرجی که نکرده ام تعطیلش می کنم. فقط یک مشکل دیگر دستم در تایپ خیلی کند است.
حالا دوست دارم شعرهایم را بنویسم. نوشته هایی که همیشه دوست داشته ام مخاطب داشته باشند. اصلا آنها را برای خود جلب توجه می گویم:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home